بازگشت به لیست مقالات » | دوشنبه 3 ارديبهشت 1403 در ساعت 12 : 17 دقیقه | نظرات کاربران ( 0 )

فروش قطعات لودر در برند های معتبر از طریق مجموعۀ ایران هیدرولیک مرکزی ارائه می شود. برای خرید لوازم یدکی لودر به صورت اینترنتی از طریق این مجموعه اقدام نمایید تا از قطعات با کیفیت بهره مند شوید. لودر از ماشین آلات پر کاربرد در بخش عمران است و برای انواع ساخت ساز ها معمولا از لودر ها استفاده می شود. لودر ها موجب تسریع امور شده و عملیاتی مانند گودبرداری ، انتقال مصالح و صنایع راهسازی به وسیله ی این ماشین انجام می گیرد. قطعات لودر ،تشکیل دهنده ی بخش های مختلف این ماشین است.

انواع لوازم یدکی لودر

  • موتور

در لوازم یدکی لودر از موتور برای تامین انرژی کارکرد آن استفاده می شود. موتور هر یک از لودر ها ممکن است با یکدیگر دارای تفاوت باشد. در لودر های چرخ زنجیری ، موتور لودر در بخش پشت لودر قرار دارد. قرارگیری موتور در بخش پشت راننده این امکان را می دهد که لودر دارای تعادل بهتری باشد و بتوان کنترل بهتری را در آن داشت . همچنین راننده به بخش جلویی ماشین تسلط بیشتری می یابد.

قطعات لودر و اهمیت هر یک از آن ها

  • شاسی و هیدرولیک

از بخش های لودر می توان به شاسی و هیدرولیک اشاره کرد. بخش هیدرلیک در لودر خود شامل انواع قطعات لودر است که برای حرکت لودر ها به کار می رود. فرمان و جک های لودر از بخش های هیدرویک به حساب می آیند. همان طور که می دانید نگهداری از لودر ها بسیار مهم است و باید به صورت دوره ای سرویس لودر انجام گیرد. به طور مثال باید روغنکاری بخش هیدرولیک در دوره های مناسب انجام گیرد. بخش هیدرولیک در لوازم یدکی لودر برای انتقال نیرو به جام لودر می باشد.

  • جام لودر

جام لودر از بخش هایی است که می توان با استفاده از آن کار ها را انجام داد. جام لودر بخشی ضروری در لودر است که انواع فعالیت ها مانند گودبرداری ، انتقال مصالح و... به وسیله ی آن انجام می گیرد. برای خرید قطعات لودر باید به کیفیت این قطعات توجه داشته باشد زیرا کیفیت قطعات در دوام آن موثر است و در بازار فروش قطعات لودر با کیفیت ها مختلف عرضه می شود.

  • زیربندی لودر کوماتسو

از بخش های دیگر لودر ، زیربندی لودر است که این بخش از لوازم یدکی لودر به دلیل تماس با زمین ، ممکن است با آسیب قطعه روبرو شود. در زمان آسیب در بخش زیربندی لودر نیاز است که تعمیرات و یا تعویض قطعات لودر انجام شود. چرخ ها از بخش های اصلی زیربندی لودر محسوب می شوند و در صورتی که چرخ ها در لودر دچار آسیب شوند نیاز است که چرخ ها تعویض شوند. بخش زیربندی بسیار مهم بوده و در صورت ایجاد  آسیب در این بخش نیاز است که به سرعت برطرف شود.

خرید قطعات لودر مناسب

برای خرید قطعات لودر باید دقت داشته باشید که حتما نوع با کیفیت این قطعات را تهیه نمایید. لوازم یدکی لودر با کیفیت دارای دوام و کارایی بالا هستند. همچنین برای خرید لوازم یدکی لودر باید به نوع لودر توجه داشته باشید. با توجه به این که لودر ها در انواع گوناگون به تولید رسیده اند، هر یک دارای قطات مخصوص به خود هستند و برای خرید قطعات لودر باید متناسب با لودر مورد نظر خرید قطعات لودر را انجام دهید. فروشندگان زیادی در حوزه ی فروش قطعات لودر فعالیت دارند که باید به معتبرترین آن ها مراجعه نمایید تا قطعات اورجینال را تهیه کنید. به همین دلیل با خرید لوازم یدکی لودر از مجموعه ی ایران هیدرولیک مرکزی ، خرید های مطمئنی را تجربه خواهید کرد.

مجموعۀ ایران هیدرولیک مرکزی فروش لوازم یدکی لودر و سایر ماشین آلات راهسازی و سنگین را در نوع اصلی و با کیفیت ارائه می کند. برای خرید قطعات لودر می توانید از طریق این مجموعه به صورت اینترنتی قطعات مورد نظر را تهیه کنید.

ارسال نظر
عنوان نظر :
نام شما :
ایمیل :
10 / 10
از 1 کاربر
10 / 10
از 1 کاربر